برگزاری مجمع عمومی اعضای پیوسته جمعیت داوطلبان سبز

  پیرو دعوت از اعضای پیوسته جمعیت داوطلبان سبز برای یرگزاری مجمع عمومی عادی (به صورت فوق العاده)، این جلسه راس ساعت مقرر در تاریخ پنج شنبه یکم خرداد هزار و سیصد و نود و سه در محل دفتر جمعیت تشکیل گردید.
این جلسه مجمع که با حضور اکثریت اعضای پیوسته جمعیت (۳۷ نفر) رسمیت پیدا کرد، با بیان دستور جلسه توسط آقای هادی کاشانی آغاز گردید. سپس آقای علیرضا آیینه چیان به نمایندگی از هیأت مدیره به ارائه گزارش مبسوطی از روند فعالیتهای جمعیت از ابتدا تاکنون پرداختند و آقای علیرضا سلطانی – بازرس جمعیت – گزارش خود را به استماع حاضران رساندند .
در ادامه آقای ابوالفضل وطن پرست -نایب رئیس هیأت مدیره- ضمن ارائه دیدگاههای خود درباره چالش های مرتبط با فعالیتهای سازمانهای غیر دولتی در دو دهه ی گذشته و با مطرح نمودن ویژگیهای وضعیت موجود، در گفتگو با حاضران به بررسی رویکردهای مناسب و پرسش و پاسخ با ایشان پرداختند.
در بخش سوم جلسه به منظور انتخاب هیأت مدیره جدید جمعیت داوطلبان سبز، ابتدا هیأت رئیسه جلسه رأی گیری تشکیل گردید. سپس افراد کاندیدا برای حضور در هیأت مدیره جدید جمعیت که شامل ۱۰ کاندیدا برای هیأت مدیره و ۳ کاندیدا برای بازرسان بودند، به بیان دیدگاهها و سوابق خود پرداخته و به برخی از پرسشهای حاضران پاسخ دادند.
در نهایت و پس از انجام رأی گیری و شمارش آرای مأخوذه که در تمامی مراحل منطبق با اساسنامه جمعیت صورت گرفت، افراد زیر به عنوان هیأت مدیره و بازرسان جدید جمعیت به مدت دو سال انتخاب شدند. هیأت مدیره اصلی منتخب عبارتند از:
۱٫ آقای ابوالفضل وطن پرست
۲٫ خانم نگار صبا
۳٫ آقای آرمین زاهدی
۴٫ خانم سیمین میمندی
۵٫ آقای حامد کاشانی

اعضای علی البدل هیأت مدیره منتخب عبارتند از:
۱٫ آقای شهریار عیوض زاده
۲٫ آقای امید قراچورلو

بازرسان منتخب جمعیت عبارتند از:

آقای علیرضا سلطانی بعنوان بازرس اصلی و آقای نیما اسکندری بعنوان بازرس علی البدل

دسته: اخبار و گزارش‌ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code