فراخوان و اطلاعات برنامه درختکاری سال ۱۳۹۰ جمعیت داوطلبان سبز

زمان: جمعه ۱۹ اسفند ماه

مکان: ارتفاعات حریم شمال شرقی تهران

ساعت حرکت : ۸ صبح از پل سیدخندان

بعد مسافت تا عرصه با خودرو: بسته به سرعت خودرو بطور متوسط حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه

میزان پیاده روی از موقعیت توقف خودروها تا مکان کاشت نهالها: بسته به سرقدم حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه

وضعیت جوی و شرایط کنونی عرصه: در دامنه های شمالی دارای برف قابل توجه، دامنه های جنوبی گل، مسیر عبور خودرو کاملا گل که نیاز به خودرو مجهز و شاسی بلند دارد به این خاطر به میزان پیاده روی افزوده میشود، مسیر پیاده روی و بستر کاشت کاملا گل ولای و نیاز به کفش مناسب است. امیدواریم شرایط جوی در روز برنامه مناسب اما تحت هر شرایطی برنامه اجرا خواهد شد.

وسایل و امکانات موجود در عرصه: چاله ها نیمه آماده و نیاز به کمی مناسب سازی دارد. بیل و کلنگ به تعداد محدود ، سرویس بهداشتی صحرایی فقط در ابتدای مسیر.

نهالهای پیش بینی شده و موجود برای کاشت: با توجه به نیاز به کاشت گونه های سازگار با اکوسیستم و شرایط محیطی عرصه و پس از مشاوره با کارشناسان و اساتید بویژه مهندس خوشنویس و مهندس نهاوندی برای اولین بار نهال از گونه های زیر از مهر ماه تهیه وجهت ادابته شدن از همان زمان در عرصه دپو و غرس خواهد شد: زرشک کوهی ، شیرخشت ، سنجد ، ارژن ، بادام تنگرس و بادام اسکوپاریا.
وسایل وتجهیزات مورد نیاز: لباس مناسب گرم ، بادگیر ، کفش مناسب ( کفش کوه ، پوتین سربازی و یا حتی چکمه لاستیکی بسیار مناسب است ) ، کلاه ، دستکش کار ، عینک آفتابی ، کرم ضد آفتاب ، داروی خاص اگر مصرف میشود، خوراکی و تنقلات (پذیرایی در عرصه نخواهد بود) ، آب ، حتی المقدور بیلچه و یا بیل کوه بویژه اگر کودک همراه شماست ، صبحانه ( اگر صبح زود صبحانه نمی خورید.)

زمان پیش بینی شده جهت درگیر شدن برای درختکاری : ۶۰ تا حداکثر ۱۲۰ دقیقه   ( تا حدود ۱۲ ظهر )
پس از کاشت : حدود ۳۰ دقیقه اختتامیه و صحبت کارشناسی و پیاده روی مسیر بازگشت

زمان پیشبینی شده کل برنامه : ۷:۳۰  تا ۱۴

هزینه و هماهنگی و ثبت نام حضور : صرفا هزینه ایاب و ذهاب بسته به تعداد نفرات محاسبه و اخذ خواهد شد ، امکان آمدن با وسایل نقلیه شخصی به تعداد محدود و پس از هماهنگی هست ، اعلام آمادگی و درخواست حضور در برنامه از طریق سایت و یا تماس با شماره ۰۹۱۲۳۷۸۵۸۵۵ (کاشانی)

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام :
نام و نام خانوادگی خود و همراهان ، سن ، تلفن تماس

ظرفیت ثبت نام محدود و گزینشی خواهد بود.

توجه : حفظ شئونات پوششی و رفتاری در حد عرف کاملا ضروری و مورد انتظار است.

901219-02

دسته: اخبار و گزارش‌ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code